Zorgmedewerkers omgeschoold tot commercieel medewerkers op MBO-niveau
Klantcontactstrategie doorgevoerd tot in de haarvaten van de organisatie
Alle medewerkers met klantcontact zijn in twee jaar opgeleid tot commercieel medewerker op MBO-niveau, op maat voor deze zorgaanbieder.
Uitdaging
Het uniform uitrollen van Startpunt Zorg met bekwame en gemotiveerde medewerkers:
- Alle medewerkers de juiste opleiding op het juiste moment
- Een herkenbare en uniforme werkwijze van alle onderdelen van Startpunt Zorg
- Een doorlopend programma: waarborgen van continuïteit vóór, tijdens en na de trainingen
Onze aanpak
- Medewerkers van winkels en klantenservice opleiden tot commercieel medewerkers middels een volwaardig MBO-programma in samenwerking met ROC.
- Een klantcontactstrategie ontwikkelen, vertaald naar een op maat gemaakte opleiding, die zorgt voor een gedragsverandering en prestatieverbetering van medewerkers.
- Het toetsen van serviceconcepten en het identificeren van nieuwe formules met bijbehorende marktbewerkingsconcepten.
Turn-key resultaten in markt en organisatie
- Verbetering van prestaties van de medewerkers op de klantenservice en in de winkels
- Continuïteit van bekwame en gemotiveerde medewerkers
Meer weten of de volgende keer deelnemen?
Meer weten of de volgende keer deelnemen?
Managers kijken graag af!
Zodra bedrijven veranderen, moeten ook managers leren omgaan met een nieuwe organisatie. Transformatie managers bieden hen daarom meestal een training aan. “Maar een training werkt niet bij top management.” aldus Ronald Maas, global director Agile transformation bij Heineken.
“Managers hebben overwegend de leervoorkeurstijl ‘Afkijken’: bij andere bedrijven zien hoe het werkt. Hen een training geven werkt dan averechts.“
Het gaat om leiderschap en …